Wij zoeken een bedrijfsleider

Even voorstellen...

Taverne Paulus

Voordat we ingaan op de functie, stellen we ons graag even kort aan je voor. Wij zijn Taverne Paulus. Een gezellig restaurant in het centrum van Hilvarenbeek. Vanaf de tafel kijken gasten zo de open keuken in en zien ze hoe onze koks de lekkerste gerechten bereiden. Van een onze befaamde Beef Tataki tot een hele vis van onze houtskoolgrill.

De uitgebreide wijn- en bierkaart zorgen ervoor dat we bij ieder gerecht wel een passend drankje hebben. En door onze moderne cocktail- en fingerfoodkaart kunnen gasten ook voor een vroege borrel bij ons terecht. We zijn zeven dagen per week geopend, vanaf 15:30 uur.

De Suite

Naast Taverne Paulus maakt onze buurman De Suite ook deel uit van ons bedrijf. Vóór corona was dit een feestlocatie, maar na corona hebben we hele andere plannen met deze ruimte. Benieuwd? Lees dan zeker even door!

Taverne Paulus na corona

Na twee jaar lang corona-onzekerheid kunnen we nu eindelijk zeggen dat die tijd voorbij is. De maatregelen zijn de deur uit, en we kunnen eindelijk weer lekker werken als vanouds.

Wat corona ons wel bracht is tijd om eens stil te staan en na te denken. Werkten we wel optimaal? Paste ons concept nog helemaal bij de tijd  en nog belangrijker; paste het concept nog wel bij ons? Waar we vóór corona vaak tot twee uur s’ nachts doorgingen en we de Suite (onze naastgelegen zaak) gebruikten als feestbar waardoor we zelfs nog later klaar waren, beseften we tijdens corona meer dan ooit dat dat voor ons niet meer hoeft.

Vanaf nu

En dus gingen we tijdens corona uitzoeken wat we het leukst vinden, waar we goed in zijn en welke kant we op willen. Onze focus is daardoor na corona duidelijker dan ooit: wij willen gasten een gezellige, relaxte avond laten beleven met goede kwaliteit food, dranken en service. Niet een al te culinair, maar gewoon goede, verrassende, creatieve gerechten met een glimlach geserveerd. Ook vinden we het belangrijk dat gasten bij ons nooit uitgekeken zijn. En daarom wisselen we dus regelmatig onze gerechten. De focus is dus meer op het restaurant komen te liggen, waardoor we die late avonden de deur hebben gewezen.

Een uitgebreide wijnkaart, stoere menukaart, een moderne fingerfoodkaart en regelmatig trainingen voor ons personeel passen daarbij. Op die manier krijgen we namelijk de koppen dezelfde kant op. Ondanks dat we werken met jonge mensen die bij ons werken als bijbaantje, zorgen we er door hen er bij te betrekken voor dat ons team gemotiveerd blijft en dat ook de jongsten uit ons team met ons meedenken en dat we van elkaar blijven leren.

Een nieuw concept in de Suite

En de Suite dan? We zijn gestopt met het verhuren van de Suite als feestlocatie. Weg met die late avonden dus. Achter de schermen zijn we druk bezig met het uitwerken van een nieuw concept. De precieze invulling zijn we nog aan het uitwerken, en we zouden het leuk vinden als jij daar ook over mee wilt denken. We leggen je in ons gesprek graag meer hierover uit. 

Waar we ons verder mee bezig houden

Naast het blijven verbeteren van de Paulus en het opzetten van een nieuw concept in de Suite zijn we nog met meer bezig. We zijn namelijk ook druk met het professionaliseren van ons bedrijf. 

Paulus Academy

Eén voorbeeld daarvan is onze online Paulus Academy. Hoewel wij gelukkig nog niet veel te klagen hebben qua personeelsbezetting, is de horeca wel een sector waar een personeelstekort heerst. Waardoor er soms niet zo veel tijd is om nieuwe jonge teamleden in te werken als je zou willen. Daarom richtten wij een online academy op, waarin nieuw personeel in 4 mini cursussen kennismaakt met ons bedrijf en alles leert over onze producten.

En niet alleen het nieuwe personeel trouwens, ook huidige personeelsleden vinden het prettig om zo nu en dan terug te keren op deze academy, waarin bijvoorbeeld ook onze gastenreis (hoe een avondje uit er bij ons uit ziet vanaf het moment dat gasten binnenkomen tot het moment waarop ze weer de deur uitlopen) uitgebreid staat omschreven. 

Daarnaast zijn we druk bezig met het enerzijds verbeteren van de gastenbeleving en tegelijkertijd het verhogen van de efficiëntie door middel van cijfers. Ook hier leggen we graag meer over uit mocht je daar interesse in hebben. 

Hier herken jij jezelf in

Waarom we denken dat jij bij ons past? We zijn ambitieus, creatief en houden van aanpakken. En vinden gezelligheid belangrijk. Dat zie je dan weer aan onze gezellige naborrels en onze laatste-zondag-van-de-maand-borrel met ons hele team. 

Als er íets is wat ons team kenmerkt is dat we ons willen blijven ontwikkelen. We vinden het leuk om van elkaar te leren. En dat gaat niet alleen over horeca, maar ook over persoonlijke ontwikkeling, sporten etcetera. 

Maar wat we net zo belangrijk vinden is dat we naast het werk nog prima een sociaal leven kunnen leiden. Kun jij je hier ook in vinden? Dan pas je al gauw goed in ons team. Wij zijn namelijk best makkelijk in de omgang, en vinden het hartstikke leuk als jij bij ons in het team komt werken.

De functie

Als assistent bedrijfsleider geef je samen met bedrijfsleider Tijs leiding aan ons bedieningsteam. Je stuurt ze bij waar nodig, en staat onze gasten te woord.

Eigenlijk is dat het enige wat al vast staat. We hebben allerlei taken die deel uit kunnen gaan maken van je functie. Maar omdat we het belangrijk vinden dat het naar je zin krijgt, laten we de precieze invulling van de functie graag van jou afhangen.

Misschien ben jij wel een echte bier- of wijnkenner die elke paar maanden nieuwe dranken selecteert voor op de kaart? Misschien lijkt het inwerken en trainen van ons ambulante personeel je wel wat? Of houd jij je liever bezig met het doen van bestellingen en het maken van de roosters? Samen met bedrijfsleider Tijs gaan we met jou op zoek naar een leuk takenpakket. Belangrijk om te weten is dat je vooral nog niet alles hoeft te kunnen; we leren het je graag. Interesse en ambitie vinden we daarom belangrijker.

Dit zoek jij in een baan
  • Een fijne werkomgeving en een gezellig en collegiaal team.
  • Een marktconform salaris.
  • Standaard een weekenddag vrij en flexibiliteit als het gaat om vakanties en vrije dagen.
  • Naast sluitdagen ook een aantal vroege avonden. Zoals we zeiden, vinden we een sociaal leven belangrijk.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Ruimte voor het volgen van aanvullende cursussen en/of opleidingen.
  • Tijd voor ontspanning. Met eens in de maand een laatste-zondag-van-de-maand borrel, een knal personeelsfeest in september.

Hebben we je interesse weten te wekken? Dan is het tijd om te solliciteren. Stuur je CV en motivatie naar ons en dan nemen wij binnen 24 uur contact met je op. En dan hopen we natuurlijk dat we je na een fijn gesprek bij ons op de werkvloer zien!