Assistent bedrijfsleider

Een nieuwe baan vinden tijdens corona. Een lastige opgave, kunnen we ons zo voorstellen. Tijden zijn namelijk nog nooit zo onzeker geweest in de horeca.

Maar wat we ons óók kunnen voorstellen is dat je misschien wel toe bent aan iets nieuws. Een frisse start, een nieuwe omgeving. Uit die corona-sleur, zullen we maar zeggen. Bij Taverne Paulus bieden we jou graag die frisse start, plus dat stukje zekerheid. Wij houden er namelijk niet van om mensen aan het lijntje te houden tot we weer open zijn.

Dus wat er ook gebeurt: jij kunt per 1 februari direct bij ons aan de slag. Mochten we dan nog niet open zijn, dan hebben we achter de schermen toch al van alles voor je te doen. Als dat wat te snel voor je is, is op 1 maart starten ook een optie.

Even voorstellen...

Voordat we ingaan op de functie, stellen we ons graag even kort aan je voor. Wij zijn Taverne Paulus. Een gezellig restaurant in het centrum van Hilvarenbeek. Vanaf de tafel kijken gasten zo de open keuken in en zien ze hoe onze koks de lekkerste gerechten bereiden. Van een onze befaamde Beef Tataki tot een hele vis van onze houtskoolgrill.

De uitgebreide wijn- en bierkaart zorgen ervoor dat we bij ieder gerecht wel een passend drankje hebben. En door onze moderne cocktail- en fingerfoodkaart kunnen gasten ook voor een vroege borrel terecht. We zijn zeven dagen per week geopend, van 15:30 uur tot 23:00 uur, en in het weekend tot 00:00 uur. Niks late avonden dus.

Hier herken jij jezelf in

Waarom we denken dat jij bij ons past? We zijn ambitieus, creatief en houden van aanpakken. En vinden gezelligheid belangrijk. Maar wat we ook belangrijk vinden is dat we naast het werk nog prima een sociaal leven kunnen leiden. Kun jij je hier ook in vinden? Dan pas je al gauw goed in ons team. Wij zijn namelijk best makkelijk in de omgang, en vinden het hartstikke leuk als jij bij ons in het team komt werken.

De functie

Als assistent bedrijfsleider geef je samen met bedrijfsleider Tijs leiding aan ons bedieningsteam. Je stuurt ze bij waar nodig, en staat onze gasten te woord.

Eigenlijk is dat het enige wat al vast staat. We hebben allerlei taken die deel uit kunnen gaan maken van je functie. Maar omdat we het belangrijk vinden dat het naar je zin krijgt, laten we de precieze invulling van de functie graag van jou afhangen.

Misschien ben jij wel een echte bier- of wijnkenner die elke paar maanden nieuwe dranken selecteert voor op de kaart? Misschien lijkt het inwerken en trainen van ons ambulante personeel je wel wat? Of houd jij je liever bezig met het doen van bestellingen en het maken van de roosters? Samen met bedrijfsleider Tijs gaan we met jou op zoek naar een leuk takenpakket. Belangrijk om te weten is dat je vooral nog niet alles hoeft te kunnen; we leren het je graag. Interesse en ambitie vinden we daarom belangrijker.

Dit zoek jij in een baan
  • Een fijne werkomgeving en een gezellig en collegiaal team.
  • Een marktconform salaris.
  • Standaard een weekenddag vrij en flexibiliteit als het gaat om vakanties en vrije dagen.
  • Naast sluitdagen ook een aantal vroege avonden. Zoals we zeiden, vinden we een sociaal leven belangrijk.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Ruimte om door te groeien, ook binnen andere bedrijven van ons familiebedrijf (Herberg Sint Petrus, of de nieuw te openen wijnbar)
  • Ruimte voor het volgen van aanvullende cursussen en/of opleidingen.
  • Tijd voor ontspanning. Met eens in de maand een laatste-zondag-van-de-maand borrel, een knal personeelsfeest in september.

Hebben we je interesse weten te wekken? Dan is het tijd om te solliciteren. Stuur je CV en motivatie naar ons en dan nemen wij binnen 24 uur contact met je op. En dan hopen we natuurlijk dat we je na een fijn gesprek bij ons op de werkvloer zien!